Reklamace, vrácení zboží, poškození výrobku

REKLAMACE, VRÁCENÍ ZBOŽÍ, POŠKOZENÍ VÝROBKU
REKLAMACE
Jak dlouhá je na produkty záruka?

Na veškeré produkty VitaJuwel poskytujeme prodlouženou, 7 letou záruku. Pro výrobky značky Inu! platí 2 letá záruka.

Na co se záruka vztahuje?

Záruka na produkty VitaJuwel se vztahuje na výrobní vady, které nejsou zapříčiněny vnějšími vlivy, přičiněním spotřebitele.

Jak mohu reklamovat zboží?

V případě nejasnosti vzniku problému u produktu, nás neváhejte kontaktovat telefonicky +420 608 262 656, případně emailem: info@vitajuwel.cz. Pokusíme se najít řešení k vaší maximální spokojenosti. Zboží lze reklamovat vyplněním reklamačního formuláře a odesláním produktu k nám.

Kam mám reklamované zboží odeslat?

Reklamované zboží zašlete na adresu: VitaJuwel CZ, Plzeňská 685, 33027 Vejprnice-Brůdek. Prosíme o důkladné zabalení produktu, aby k nám dorazil v pořádku a bez dalšího poškození. V případě poškození produktu nelze uznat původní reklamaci.

Co vše musím při reklamaci dodat?

Základem je vyplněním reklamačního formuláře, který vás navede k vyplnění potřebných údajů a pomůže k rychlému vyřešení reklamace. Originální daňový doklad není potřeba přikládat.

Je při reklamaci potřeba originální obal od výrobku?

Originální obal není nutný. Při zaslání reklamovaného produktu však doporučujeme zaslání v originálním obalu pro lepší ochranu produktu.

Nemám daňový doklad, mohu i přesto zboží reklamovat?

Originální daňový doklad není nutný, zejména pokud se jedná o zakoupení u našich obchodních partnerů nebo dárek, který jste obdrželi. Vhodné je uvedení čísla objednávky, nebo daňového dokladu v reklamačním formuláři.

Jak dlouho budete reklamaci řešit?

Veškeré reklamace se snažíme řešit obratem, tedy v den obdržení reklamovaného produktu u nás. Může nastat varianta nutné konzultace / posouzení poškození produktu. V tomto případě může dojít k prodlení při řešení této záležitosti. K tomuto řešení dochází v malém procentu případů.

Je možné reklamaci urychlit?

Vždy se snažíme řešit reklamace obratem k maximální spokojenosti zákazníka. Reklamaci tedy není možné urychlit.

Reklamace je vyřízená. Jak doručujete nové zboží?

V rámci reklamačního formuláře zákazník vyplní doručovací adresu a preferovanou volbu dopravce. Na tomto základě zasíláme nové zboží.

Na produktu (fiola, drahokamový modul) vznikla vlásečnicová prasklina bez mého přičinění. Jak mám postupovat?

Doporučujeme udělat několik snímků daného poškození a odeslat je na emailovou adresu: info@vitajuwel.cz. Náš tým vás bude obratem kontaktovat s vyjádřením a návrhem řešení. Pro uznání reklamace je potřeba poškozený produkt zaslat k nám na kamennou prodejnu.

Prosíme o důkladné zabalení produktu, aby k nám dorazil v pořádku a bez dalšího poškození. V případě poškození produktu nelze uznat původní reklamaci.

Při používání produktu cítím specifickou chuť nebo zápach. Co to znamená?

Pro první objasnění problému doporučujeme produkt rozebrat a zkontrolovat případné poškození / prasklinu. Při tomto kroku doporučujeme produkt detailně vyčistit. Pokud neshledáte žádný viditelný problém, po vyčištění produkt používáním vyzkoušejte. Při přetrvání problému nás neváhejte kontaktovat emailem: info@vitajuwel.cz.

V případě nalezení poškození / praskliny, může docházet k úniku biologické náplně z fioly / drahokamového modulu. Biologická náplň není zdravotně závadná, za předpokladu nevědomého vypití zanedbatelného množství vody. Náplň obsahuje látku, jejíž funkcí je upozornit na možný únik tekutiny do vody a tím poškození produktu. V tomto případě již produkt nepoužívejte, viz otázka: Na produktu (fiola, drahokamový modul) vznikla vlásečnicová prasklina bez mého přičinění. Jak mám postupovat?

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Mohu zboží zakoupené na e-shopu / na prodejně vrátit bez udání důvodu?

Ano, vrácení je možné. Odstoupení od smlouvy je možné učinit do 30 dnů od převzetí zboží. Podmínkou k odstoupení od smlouvy je vyplnění vzorového formuláře a zaslání nepoužitého a nepoškozeného zboží zpět v originálním balení. Je nutné, abychom produkt obdrželi bez poškození, v opačném případě nelze uplatnit odstoupení od smlouvy.

Je možné vrátit krátce použité zboží?

Odstoupení od smlouvy je možné učinit do 30 dnů od převzetí zboží. Vrácení krátce použitého produktu je možné, jedná se však o zboží s hygienicky citlivým charakterem. Z tohoto pohledu je potřeba počítat s odečtením (poplatku) částky za uvedení výrobku do hygienického stavu.

Zakoupil jsem si produkt na vyzkoušení. Vztahuje se poplatek za uvedení výrobku do hygienického stavu i na tento případ?

I v tomto je odstoupení od smlouvy možné učinit do 30 dnů od převzetí zboží. Na tento případ “produktu na vyzkoušení” se nevztahuje poplatek za uvedení výrobku do hygienického stavu. Odstoupení od smlouvy je realizováno za předpokladu vrácení produktu v nepoškozeném stavu.

Prosíme o důkladné zabalení produktu, aby k nám dorazil v pořádku a bez dalšího poškození. V případě poškození produktu nelze uplatnit odstoupení od smlouvy.

Jakým způsobem mohu produkt vrátit?

Vrácení produktu je možné vyplněním formuláře o odstoupeni od smlouvy a jeho přiložením do zásilky s produktem. Vše je potřeba odeslat na adresu: VitaJuwel CZ, Plzeňská 685, 330 27 Vejprnice-Brůdek.

Prosíme o důkladné zabalení produktu, aby k nám dorazil v pořádku a bez dalšího poškození. V případě poškození produktu nelze uplatnit odstoupení od smlouvy.

Kdy mi vrátíte peníze za vrácené zboží?

Naší povinností je peníze vrátit do 14 dnů, stejným způsobem, jakým k nám dorazily. Zpravidla řešíme záležitost obratem, maximálně do 5 dnů.

POŠKOZENÍ PRODUKTU VLASTNÍM ZAVINĚNÍM
Mám rozbitý produkt s drahokamy. Je možná výměna?

Firma VitaJuwel nabízí zákazníkům unikátní nabídku v podobě slevy 50% na nový produkt s drahokamy v případě poškození vlastním zaviněním. Realizace této nabídky je velice jednoduchá: postačuje odeslání poškozeného produktu, nebo kompletní drahokamové směsi na adresu: VitaJuwel CZ, Plzeňská 685, 330 27 Vejprnice-Brůdek. Podmínkou je vložení vyplněného formuláře s údaji, jakým způsobem máme nový produkt zaslat zpět a formu úhrady. Více informací ZDE

Mám rozbitý produkt s drahokamy a chci jinou drahokamovou směs oproti původně zakoupené. Je to možné?

Výměna drahokamové směsi je možná. Je nutné, aby daná drahokamová směs byla aktuálně dostupná. Výměnu je možná uplatnit za výrobek se stejnou nebo vyšší pořizovací cenou.

Základem pro výpočet ceny je doporučená maloobchodní cena původního produktu, ze kterého se 50% sleva odečte od ceny nového produktu + cena za poštovné. Při odeslání produktu / drahokamové směsi přiložte, o jakou drahokamovou směs budete mít zájem a vyplněný formulář.

Mám rozbitý produkt (karafu) VitaJuwel bez drahokamů. Je možná výměna?

I v tomto případě se snažíme našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc. Týká se to produktů karafy ERA a karafy GRANDE. V případě vlastního poškození karafy nabízíme 20% slevu na nový produkt. Její aktivace je možná zasláním fotografie poškozeného produktu na emailovou adresu: info@vitajuwel.cz a přiložení původní objednávky (daňového dokladu) nebo uvedení kontaktních údajů s doručovací adresou včetně tel. čísla. Na tomto základě se budeme snažit celou záležitost obratem vyřešit k vaší maximální spokojenosti.

Je možné zakoupit karafu ERA bez horního nerezového víčka?

Karafu ERA dodáváme pouze jako kompletní produkt. Z tohoto důvodu nabízíme slevu 20% při poškození karafy ERA, viz otázka: Mám rozbitý produkt (karafu) VitaJuwel bez drahokamů. Je možná výměna?

Je možné v případě poškození zakoupit samostatně 7 litrovou nádobu u karafy GRANDE, nebo samostatně podstavec?

Je možné zakoupení separátně - samostatně. Z tohoto důvodu nabízíme slevu 20% při poškození karafy GRANDE - nádoby, nebo podstavce od karafy GRANDE. Aktivace této slevy je možná viz otázka: Mám rozbitý produkt (karafu) VitaJuwel bez drahokamů. Je možná výměna?

Chci uplatnit 50% slevu na nový produkt s drahokamy. Kam mám poslat drahokamy?

Poškozený produkt / kompletní drahokamovou směs zašlete na adresu: VitaJuwel CZ, Plzeňská 685, 330 27 Vejprnice-Brůdek.

Mám rozbitou karafu ERA / GRANDE. Platí i na tyto produkty 50% sleva?

V případě vlastního poškození karafy ERA / GRANDE nabízíme zákazníkům 20% slevu na nový produkt. Více informaci k aktivaci této slevy viz otázka: Mám rozbitý produkt (karafu) VitaJuwel bez drahokamů. Je možná výměna?

Výrobek s mojí drahokamovou směsí již není k dispozici. Jak to lze vyřešit?

V tomto případě je možné dodání jiné, aktuálně dostupné drahokamové směsi. Aktuální nabídku drahokamových směsí daného produktu naleznete v našem e-shopu.