Reklamace a poškození produktu
REKLAMACE ZBOŽÍ A POŠKOZENÍ PRODUKTU
Potřebujete reklamovat produkt zakoupený v našem e-shopu? Níže se vám pokusíme podrobně popsat, jak postupovat, abychom společně došli k co nejrychlejšímu řešení. Pojďme se na to společně podívat!
K JAKÝM SITUACÍM MŮŽE DOJÍT?
1. ZBOŽÍ PŘIŠLO OD DOPRAVCE POŠKOZENÉ
Děláme maximum pro to, aby k těmto situacích nedocházelo. V sekci Doprava a platba detailně popisujeme, jak nám na precizním zabalení produktu záleží. Přesto se v mizivém procentu případů může stát, že obdržíte produkt poškozený, vlivem špatného zacházení při dopravě. Hned po obdržení zásilky od dopravce, prosím, zkontrolujte obsah, zdali dorazilo vše v pořádku. Pokud nikoliv, neprodleně nám, prosím, zavolejte či napište. Situaci budeme obratem řešit.
2. VLASTNÍM DRAHOKAMOVOU FIOLU A OBJEVILA SE NAPĚŤOVÁ PRASKLINKA
Tato prasklinka se může projevovat zpravidla ve spodní části fioly (kde jsou umístěné drahokamy). Pokud tato vada nastane a vznikne pouze jedna přímá prasklinka bez jakýchkoliv jiných prasklin rozvinutých do boků či stran, jedná se o výrobní vadu. Každá fiola je výrobek českých sklářů, ručně foukaný a ve výjimečných případech se může napěťová prasklinka projevit.
3. VLASTNÍM LAHEV VIA ČI DRAHOKAMOVÝ MODUL A OBJEVILA SE NAPĚŤOVÁ PRASKLINKA
Napěťová prasklinka vznikla na skleněné části modulu, ve kterém jsou umístěné drahokamy. Pokud tato prasklina bude v jedné linii, bez jakýchkoliv jiných prasklin rozvinutých do boků či stran, jedná se o výrobní vadu.
4. VLASTNÍTE LAHEV VIA S UZÁVĚRY (VÍČKY)
Dochází k protáčení části horního nebo spodního víčka vůči plastové vnitřní části. Pokud víčka nevkládáte do myčky na nádobí, popřípadě nemyjete pod ryze horkou vodou, jedná se o záruční vadu. Dochází k netěsnosti lahve. V obou případech nás neváhejte kontaktovat. Na produkt máte 7 letou záruku a s lahví od VitaJuwel musíte být dlouhodobě spokojeni. Budeme se situaci snažit obratem vyřešit.
5. NASTALA JAKÁKOLIV JINÁ SITUACE U PRODUKTŮ VITAJUWEL, U KTERÉ SI NEJSTE JISTÍ
JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ VÝŠE UVEDENÝCH BODŮ?
1. Zhotovte si pár fotografií od zmíněného produktu se zaměřením na daný problém. Prosíme o minimálně 3-4 fotografie z různého úhlu pro co nejkvalitnější posouzení daného problému. Tyto fotografie si uložte pro případné následné použití.
2. Stáhněte si reklamační formulář ve formátu Excel alebo PDF.
3. Vyplňte reklamační formulář. Prosíme o detailní popsání problému a vyplnění všech náležitostí.
4. Formulář vytiskněte, podepište a přiložte k reklamovanému zboží.
5. Produkt důkladně zabalte tak, aby byl k nám doručen bez jakéhokoliv dalšího poškození. V případě vzniku další vady nelze posoudit tuto záležitost v rámci reklamace. Děkujeme za pochopení.
6. Balík odešlete na naši adresu – VitaJuwel CZ&SK, Plzeňská 685, 330 27 Vejprnice-Brůdek.
KDY DOJDE K VYŘÍZENÍ REKLAMACE?
Na reklamace se u nás snažíme dívat jinak než ostatní. Bereme to tak, že kvalitní a rychlé vyřízení reklamace je nejlepší možná forma reklamy. Vždy se snažíme o to, aby byla vaše žádost vyřízena co možná nejrychleji. Budeme moc rádi, pokud budete mít produkt VitaJuwel opět v pořádku u sebe. Vaše radost, naše potěšení. S tím souvisí naše vize, tedy kvalitní péče před nákupem, během nákupu, ale také po nákupu!
V okamžiku, kdy k nám dojde balíček s reklamací, věc okamžitě řešíme a o všem vás průběžně informujeme. Jsme oficiální zastoupení značky VitaJuwel a máme tak přímou linku s výrobcem. Reklamace s nimi konzultujeme a vyjádření máme zpravidla v řádech desítek minut či hodin. V kostce lze tedy říci, že vyřízení (včetně zaslání nového zboží) trvá v řadech dnů. Vždy se snažíme, aby byl interval co možná nejkratší.
DOŠLO K POŠKOZENÍ FIOLY/MODULU. JAK POSTUPOVAT?
Našim zákazníkům nabízíme kromě 7 leté záruky také další nadstandardní záruku. Všem zákazníkům bez časového omezení nabízíme v případě poškození vlastního produktu VitaJuwel naplněného minerály slevu ve výši 50% na nový produkt. Tato jedinečná nabídka platí při doručení všech drahokamů ve výrobcích obsažených. V případě poškození nedoporučujeme produkt nadále používat.
Pro aktivování této záruky, prosíme o totožný postup viz část “JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ VÝŠE UVEDENÝCH BODŮ?”. I v tomto případě postupujeme stejně jako v případě reklamace, tedy rychle a transparentně. V okamžiku, kdy k nám dojde balíček s reklamací, věc okamžitě řešíme a o všem vás průběžně informujeme.
MIMOŘÁDNÁ NABÍDKA V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ KARAFY ERA / GRANDE
Všem zákazníkům bez časového omezení nabízíme v případě vlastního poškození produktu VitaJuwel v podobě karafy ERA a GRANDE slevu ve výši 20% na nový produkt. Tuto mimořádnou nabídku lze poskytnout na základě předchozí emailové komunikace se zasláním minimálně 3-4 fotografií od daného produktu.
PRÉMIOVÁ ZÁRUKA NA 7 LET
Všechny produkty VitaJuwel jsou podrobeny vysokým standardům kvality. Právě proto je možné našim zákazníkům nabídnout nadstandardní, 7 letou záruku. Další prémiová záruka zahrnuje poskytnutí slevy 50% na nový produkt obsahující drahokamy při poškození vlastním zavinění.
OFICIÁLNÍ ZASTOUPENÍ ZNAČKY VITAJUWEL
Jsme oficiální zastoupení značky VitaJuwel. S majiteli firmy nás pojí vřelý vztah a jsme s nimi v kontaktu takřka na denní bázi. Proto se můžete spolehnout na 100% záruku profesionálního servisu a garanci rychlého zodpovězení všech vašich otázek.